Sabtu, April 21, 2012

memandu ? boleh kee ?

bismillahirahmannirrahim . okey , assalamualaikum . today aku nak share about something . selama tiga hari belajar memandu -,- penatt doee . sumpah penatt !

 rabu - ni laa first - time aku bawak kereta dekat jalan raya . masa ni aku bawak kancil . bapak sakit kaki doee . memang sakit kaki . then pergi laa ulu serendah . pendalaman gilaa . then bawa laaa kereta , almaklum pernah bawa kereta myvi *tapi dalam imk je masa krusus 6jam . wkwkw . then , cehhh bawa macam dah expert la konon . jauhh la jugak aku round lebih 300 kilometer *nampak sangat nipunyaa . hahha . 2 jam bawak kereta . memang lepas tu kaki aku krem la . bawa kereta guna jalan highway jauhhh dooe . bawak sampai bukit sentosa . teramatlah jauhhh . padahal ada jalan pintas . errrr . penat - penat . then balik tuu atok tu suruh turun dekat rawang . then bermula la satu kisah yang agak bodoh plus kelaka ! masa balik tu singgah jap parkson . nak melawat kawasan namanyaa . hahaha . then lepak jap dengan ATIKAH membe gila aku dari form 2 . then lepak punya lepak aku balik . then pergi la station bas . tunggu bas yang tak sampai - sampai . masa tu pukul 1 tak silap aku . bengang gilaa . then ada mamat ni duk toleh - toleh belakang . masa tu yang ada aku dengan dia jee . dia duduk depan aku , dia pandang aku . aku pandang dia . macam cerita hindustan pula . HAAHA . bodoh je . aku cuak masa tu , yelah . macam muka aku ni ada tepung pula dia duk usha - usha . siott je . then tunggu bapak lama . aku bengang , tetiba aku nampak AINA * jiran aku , then dia kata dia nak makan MCD tapi dia takod makan sorang - sorang . aku kata lah . jom pergi MCD aku penat tunggu bas . then pergi MCD . pergi lah MCD masa tu tengah beratur , aina cari tempat . then aina datang masa tu aku dah sudah beli air . dia cakap 'kak odah tu la budak yang nak kawen dengan kak odah tu' aku dah pelik . aku balas balik 'siapa?' dia kata 'tengok hujung sana baju pink' . aku dah pelik siapa plak ni yang nak kawen dengan aku ? aku duk fikir *almaklum ramai kata nak kawen dengan aku #poyo jap . hahaha pastu aina cakap ala Z%%$^^ la ~ aku kata ooo . then aku duduk tempat aku , aku usha budak baju pink tu . 'wow , hansem' cakap dalam hati je . hahaha then aku terfikir yang baju pink ke sebelah baju pink ? aku try tanya aina . aina cakap SEBELAH baju pink . aku dah mengeletar . mampos dia buad apa kat MCD ni ! *cehh macam MCD abah aku ! hahah tengah cuak masa tu . lepas tu , aku duk usha la si Z&^%*$ tu . pastu tetiba dia keluar . aku kata kat aina 'weh , dia dah belah' . then tetiba aina cakap . dia ada dekat pintu masuk lagi satu la kak odah . pintu masuk tu betul - betul ley nampak dia , dia pun leh nampak aku -,- . then aku pandang dia . aku tengok dia . cehhh hampeh punya mamat , hisap rokok rupanya , babeng ! hahaha . then aku kata kat aina . aku nak try buad benda ni , dia perasan tak . then aku pandang si Z^&&%^& tu lama - lama . tetiba ! hah , amek kau . dia pandang balik . dia tengok aku , aku tengok dia . hahaha tetiba dia pegang telefon . aku cakap kat aina , aina mampos dia dah pegang phone . mesti jap ag phone aku bunyik . tup -,- terus misscall . aku cakap kat aina . panjang umur . HAHAH . then aku anta la mesej . ni siapa ekk ? then dia call aku . yang pelik dia tak cakap . tapi dengar bunyik dalam MCD tuu ! bodoooh ! sahhh dia . even aku tak save no dia . tapi aku ingat no dia . then aku tanya siapa ni . then dia mesej nak kenal aku . go to hell la kau ! nak kenal aku pulak ! then dia masuk dalam . dia usha aku , dia usha aina . sebab dia pun suka aina . macam cacaing kepanasan la dia . duk usha - usha . then group dia keluar dari MCD ingat masa tu diaorang semua dah belah . aku dengan aina dah tarik nafas lega gila . then aku dengan aina nak belah tengok diaorang semua kat luaaa . boodohhh . then masa jalan tuu . aku dengar dia orang cakap cantik - cantik . pe kemende nyaa ? aku tak nak perasan aku . so aku buad tak tahu . then aku hantar mesej dekat dia . ni Z%$^ kan ? terus tak reply ! HAHAHAHA babeng arr kauu . pengecutt . dasar playboyy laa gilee .


khamis - ni second time bawak kereta . bawak pergi bukit dan tempat yang banyak selekoh . menakoddkann ! tade yang special masa khamis ni . bawak pun memang memenatkan . atok tu dukk bercakap je . aku tak layannn -,- HAHA



 jumaat - kena buad bukit , 3 penjuru dengan parking . semua susah ! macam babeng laaa -,- tak sukaaa . suka jalan raya punya lagi ! benciii - benciii !




 *jangan tiru aksi ini !
 
I LOVE THIS BLOG